JAG SVARAR DU FRÅGAR




Blixt:Speedlight SB-600

Jag fick blixten från mina föräldrar i julklapp 2010 och jag är hel nöjd.
Grym skillnad om man jämför den här med den inbyggda blixten.

Jag tror att mina föräldrar köpte den på Mediamarkt eller Cyperphoto men där säljs den inte längre för den är en Utgången modell. Kostar kring 2500kr.

Den nya modellen är Speedlight SB-700 och går på 2790kr.
Finns även andra såsom SB-900 men den tyckte jag var en aning för stor och kändes klumpig.

Hoppas du fick svaret på din fråga!
Om det är något annat... fråga ;);)

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att få bätre bild, ska jag köpa nytt objektiv då eller ska man köpa blixt? ;D

2011-11-25 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback