2011

Mitt år 2011.

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, mycket.
Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
Vilka länder besökte du? Inget alls.
Bästa resemålet? Stockholm
Vad var din största framgång 2011? Att lära mig vilka människor man kan lita på.
Största misstaget? Att jag gick på all skit du sa. Äckel
Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld.
Vilket datum kommer du alltid att minnas? Galnaste veckan på sommarlovet med Tove.
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011? Alla kapten röd låtar.
Vilket program har varit det bästa på tv? Julkalendern
Vilken var årets bästa film? Ehm, Twilight breaking dawn part 1
Vilken kändis var du mest sugen på? chad michael murray, mums
Vilken var din bästa månad? Måste typ säga augusti och nu december.
Bästa stället du var på/vid? Norrbyskär.
Vad spenderade du mest pengar på? Festligheter.
Vilket var ditt bästa inköp? Svarta Jeans, äntligen insätt att de går att ha på sig.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mycket.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig tid till vänner jag inte umgås med lika mycket längre.
Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnat på idioter.
Hur tillbringade du julen? Julen har inte varit än:], Men jag ska vara hemma med Mamma Pappa Syster Bror Faster Farbror Mormor Morfar och en voffsing. Vill att Farmor och Farfar ska komma hem…. Men icket.
Blev du kär i år? Nej. Men vem vet, de kanske sker ett mirakel.
Bästa boken du läste i år? Igen alls-.-
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar, Cykel
Något du önskade dig men inte fick? Jadu, önskade mig väl inte speciellt mycket.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Josse Amanda Jessica kom och fika. Gjorde inte så mycket mer.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att få gosa med min gulle.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Tuff,cool,yao. Haha inge speciellt
Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familj, alla som jag var ledare för på konfirmations lägret, Stugan, Karuseller, Tove
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Alla roliga kvällar då man inte haft någonting att göra. De tackar jag Josse, Amanda, Olivia, Jessica, Fredrik och Erik för.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback