avsluta meningen

jag har insett att min senaste kyss.. var gullig
jag saknar.. örnsköldsvik
jag pratar.. för mycket ibland
jag skrattar.. åt mina egna skämt 
jag tycker om.. att fotografera
jag avskyr när folk.. ljuger och går bakom ryggen på folk
mina närmaste vänner är.. världens underbaraste
min första vän hette.. tovelove
min första kärlek hette.. sebastian
kärlek är.. både underbart och förjävligt

min favoritfilm är.. alla möjliga
när jag borstar tänderna.. brukar jag göra grimager i spegeln
när jag lagar mat.. tycker jag att jag är jätte duktig

jag är rädd för.. spöken/andar även fast jag intalar mig att de inte finns
jag önskar.. att jag var på någon varmt ställe
den värsta känslan är.. när kärleken bryts och vänskapen sägs upp
den bästa känslan är.. när man har de så otroligt underbart med nära och kära
jag vill.. sova
jag är.. en jävel på att spåra i allt jag säger.. HAHA
jag är sämst på.. att lägga mig i tid  
jag kommer alltid att vara..
 mig själv
det finaste som finns.. är min familj,släkt och vänner

i sommar.. ska jag röjja
sist jag grät var.. förrgår
jag kan.. vara riktigt jävla sur -.-
min mobiltelefon är.. 
 en Xperia x10 mini pro
när jag vaknar på morgonen.. provar jag 100 olika plagg innan jag bestämmer mig vad jag ska ha på mig
innan jag somnar.. snackar jag oftast med anton på skype eller ser film/serie

just nu håller jag på att.. skriva klart de här, och sitter i soffan
jag har aldrig.. hoppat fallskärm.. fast jag vill
idag har jag.. varit på bas kurs i umeå
på gymnasiet.. har jag roligt varje dag
jag vill verkligen.. ha mer tid till att ta kort



Kommentarer
Postat av: tovelove

<3

2011-02-07 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback