grattis på födelsedagen





Ett stort grattis på 17-års dagen Tove! ha en kanon dag, de är du värd

De här är en tjej som jag har känt exakt hela mitt liv, vi har otroligt många minnen tillsammans, (både bra och dåliga).. vi har samma slags humor , vilket leder till mycke skratt,,
Skulle kunna rabbla upp hur många olika saker som vi har gjort tillsammans,
Minns du:
*När du höll på cykla ner i ån och jag hoppade av cykeln och tog tag i pakethållaren och drog
*Alla gånger vi klädde ut oss
*När ni skrämde mig med sälarna på kålis
*När vi skrattade ihjäl oss åt örjan lax i hjälp
*När du fångade en geting med glaset
*När lordi vann och jag sjöng alltid hard rock hallelujah
*När vi dansade loss hemma hos lette på högsta volym mitt i natten
*Alla gånger i nordmaling

åååh de finns så oerhört mycke mer, grattis än en gång tove!!

Kommentarer
Postat av: tovelove

jag kom ihåg precis allting! <3

2011-01-30 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback