Utmanad av hanna

Såg att jag blev utmanad av Hanna för ett tag sedan, haha!

UTMANAD

Jag utmanar: Josse,Jessica,Olivia,Mikaela,Tove,Amanda
Regler: Du måste svara på frågorna och utmana 6 nya personer.

Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator? Oj för länge än normalt. 
Blondin eller Brunett? Brunett
Har du något husdjur? 1 kanin och fiskar
Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille? AA fast näe ;]
Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn? tjorven
Är du kär i någon just nu? inte de inte
Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? tveksamt
Vem var den senaste du fick sms av? Mikaela
Vem ringde dig senast? Mikaela
Är du förlovad? Nej!!
När duschade du senast? Nyss
Vem var den senaste du fick mms av? haha, minns inte
Vad tänker du på just nu? LäxaLäxaLäxa
Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)? Familjen!!
Vilket stjärntecken är du? Skorpion
Är du beroende av något just nu? Min kamera helt klart, den nästan sover i min säng!
Vad har du för fobier? fötter, hår i mat, och annat äckligt
Hur lång är du? 171,5 tror jag
Vad har du som ingen annan har? mig själv ;)
Vilken mobil har du? Xperia x10 mini pro BLACK
Är du ihop med någon nu? Jag är gift med anton♥
Vilken färg har din cykel? Grön räääser bike
Vilken färg har du på texten på msn? Svart
Vad var det senaste du åt? Köttbullar och spaghetti 
Rakar du ögonbrynen?
haha nå inte direkt,


En bild på mig och hanna från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback