om mig

KÄRLEK

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? någonting som alla förtjänar

När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ibland.. ibland inte
Har du svårt för att bli kär? ja, men lätt att bli intresserad
Är du singel? jajemensan!
När fick du senast en komplimang? igår

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nääe

Hånglat med någon riktigt ful: haha tyvärr
Hånglat med fler än 50 personer: näe
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? jaa-.-
Gjort något du verkligen ångrar? inte bara en sak
Åkt ambulans? jaa
Åkt polisbil? näe
Gjort nåt olagligt? tyvärr
Fått din mamma att gråta? vet inte riktigt.. kan hända
Slagit ner någon? nej inte direkt
Skämts över dina föräldrar? haha allt för många gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? säger det bara till dom jag menar det till!
Tar du droger? nej

Dricker du? allt möjligt vettu
Vilka kläder sover du i? trosor och ibland tshirt
Vad hatar du verkligen? falska människor, sånna som lossas tycka om än, fastän den inte gör de -.-
Varit kär? yes
Är du ensam nu? nja min syrra sitter bredvid mig?
Vill du gifta dig? jaa de vill jag
Vill du ha barn? någon dag, Ja

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? josse kanske?
Såg dig gråta? minns inte
Fick dig att gråta? .....
Du delade en dricka med? haha papi
Du gick på bio med? jessica,amanda,josse tror jag?
Skällde på dig? mamma?
Sa någonting till dig och vad var det? syster, minns inte riktigt vad hon sa.. nått med mat iaf

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? njaaaeee

Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? om jag har, haha
Saknat någon? ja!

 

JAG HAR:
Digitalkamera? näsch
Systemkamera? jaa

Telefon på rummet? näe, bara mobilen!
Egen dator? yesbox
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? man kan inte hitta bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback