90 saker ni kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn? -  Sofia Karin Margareta Nilsson
2. Exakt ålder? - 16år 4månader 1dag
4. Bor tillsammans med? - Mamma,Pappa,Syster,Bror
5. Husdjur? - Fiskar,Kanin
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 1 november 1994
8. Klass? - SM1FV, Första året på gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Går skola
11. När ska du sova ikväll? - Inte allt för sent ;)
13. Duschat idag? - Ja, ordentligt
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Försökt få i mig korv och makaroner
17. Dagens klädsel? - Tights,Tjocktröja
19. Dagens sötnos? - Josse
20. Dagens roligaste ? -  Anton
21. Har du många vänner? - Tillräckligt!
22. Hur många har du kysst? - Haha, brukar inte räkna
23. Vem kramade du senast? - Josse skulle jag tro
24. Hur många vill du ha sex med? - HAH, ehm inget jag planerar direkt?
25. Hur många har varit otrogna med? - 1..
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Samuel
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Lillebror
 
FAVORIT:
31. Film? - Finns många bra
32. Låt? - Vet inte, massor
33. Mat? - Tacos är ju alltid favvo, eller Kyckling♥
34. Dryck? - MJÖLK
37. Stad? - Örnsköldsvik :]
38. Land? - Vetinte :s
39. Ämne i skolan? - Idrott
40. År? - 2010, 2004?
 
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - .............
42. Personen du kysste? - Josse, annars Dennis
43. Gången du spydde? - Måndags, magsjuka...
44. Gången du grät? - Tisdags
45. Pizzan du åt? - Kycklingrulle
46. Gången du var i göteborg? - När vi skulle byta tåg till halmstad, minns inte när dock! 
47. Gången du var i stockholm? - Några sommrar sedan.
48. Gången du var full? - Ja vad gjorde jag i helgen?
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Vetinte, länge sen som satan
 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  inget:s
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva
 
ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många, mina bästavänner,familj,släkt
71. Personer du hatar? - Ogillar skulle jag nog hellre säga.. men några stycken
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Håller inte koll på de
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 ;)
74. Glassar du ätit på en dag? -  Ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?- vet inte :]
76. Gånger du haft minnesluckor? - ett x antal gånger
77. Piercingar du har? - inga, bara i öronen.
78. Personer du saknar just nu? - några stycken...
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång!
 
VEM
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Klassen och speciellt bästaste Amanda
82. Sjöng du senast för? - Anton skulle jag tro
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Anton
84. Spelade du tv-spel med senast? - Lillebror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Mina bästa
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - 1 person!
87. Förtjänar att dö? - Ingen!!
89. Vill du sova brevid inatt? - Mina älsklings kuddar
90.Sitter ngn i närheten av dig? - Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback