Dag 17 - Vad jag gör på dagarna


Till största del så tillbringar jag mina dagar på skolan. Jag går på lektioner, skrattar med min fina klass.. mer än så gör jag inte på skolan.
Efter skolan då?
Jag kommer hem, käkar middag nästan på direkten.. På kvällen far jag antingen och tränar eller så stannar jag hemma och försöker göra nån läxa om de behövs. Annars sitter jag väl och ser på tv och ruttnar eller nått annat roligt.
Helgen?
Är oftast med Josse,Amanda,Olivia och Jessica. Hittar väl på de mesta, ser film, är ute, jävlas, skrattar är med fredrik, far till nordmaling, far på partyyyyn, käkar god mat, skrattar med familjen och massa annat.
Åker snowboard på vintern höhöhö.
Haha de brukar inte alltid se ut så här, men oftast faktiskt!
(ps. klicka på bilderna för att få dem större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback