frågor. Om mig!

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Låt mig fortsätta sova.Snälla

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Skulle,skulle jag nog
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Lite
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Tror de
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Ja

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nej

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Ingenting jag kan komma på

Vem är den största idioten du känner? Tänker inte skriva ut namn här.

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Tjenixeeeen

Hatar du någon just nu?
Hatar ingen, ogillar snarare JA
Vem tog senast på din rumpa? Nån
Har du syskon som är äldre än 21?
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Ramlade med moppen HeHeHe
Saknar du någon just nu? Ja.
Är du längre än de flesta i din ålder? Ja, av tjejer iallafall

Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Nä jag minns faktiskt inte.

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Skulle inte bry mig.

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga?
Känner du någon som är oskuld? Ja
När gapskrattade du senast? Igår
Brukar du tänka innan du talar? Försöker.. går dock inte så bra alltid

 

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja nog skulle jag kunna de.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Lite

 

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Hade!! Och han vet vem han är..
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Skulle dom säkert.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Haha nä, de är väl inte upp till dom.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Skulle nog råka svära iallafall haha.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant oftast, för mig iallafall.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Ja
Pratar du ofta? Hela tiden skulle jag vilja säga.

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Ute,Coop,Jessica
Vad är det bästa som hände dig idag? HIIHI att jag fick paket. 17 bast idag YeheHEYYEYE:]
Vem har du umgåtts med idag? Josse,jessica,amanda,storasyster
Är du en elak person? Vill jag inte påstå
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Kuddar
Vad lyssnar du på just nu? Musik

 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns nog någon söting som gör de

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Springa och skrika:o

Är du lycklig? Rätt så
Vem skrek du senast på och varför? Jessica, för jag hade Kuliiigt

När grät du senast? 2 veckor sen kanske

 

 

Vem kramade du senast? Jessica
Är du rädd för mörker? Bara i skogen
Vad drack du senast? Vatten
Tror du att två ex kan vara vänner? Både och

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Nja, vet faktiskt inte.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Pengar
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? JA
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 1

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback