Dag 06 - Tio sanningar om mig

1. Jag älskar min säng, jag älskar att sova.. skulle kunna sova föralltid
2. Jag är lättlurad, tror alltså på spöken och allt annat alla lurar i mig
3. Jag har opererat mig 2 gånger, fotleden och en körtel som sitter mellan näsan och halsen
4. Jag trycker alltid ner mig själv och intalar mig själv att jag inte duger.
5. Jag skulle kunna leva på ett tivoli, jag älskar att åka karuseller. ingen karusell är för läskig för mig;);)
6. Jag ska vinna i allt, blir skit sur då jag förlorar
7. Jag äter i stortsätt allt, pannkaka med ost och skinka, senap och skinka på macka, ägg på macka och massa annat sånt där konstigt
8. Jag har i stortsätt hela min släkt i hörnefors
9. Jag tycker att barn är oftast jobbiga och dryga
10. Jag vill alla människor väl, är helt enkelt för snäll ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback