Jessica persika päron pung

Nu sitter jag här med min lilla Jessica, vi har sätt Filip och Fredrik!
Sen när vi satt här tänkte vi få lite julkänsla och satte då på Tärnans visa.. och vi sjunger med
och jessica sjunger då Du lyser upp i mörkret med ljuset på din kind.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..
Tur hon är söt iaf :D

Vi ska snart se på en film, vilken vet jag inte ennu.. det får vi helt enkelt se (y)
Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag,,

Vad skulle jag gjort utan dig min gullunge, du är en av de finaste personerna som finns <3

Kommentarer
Postat av: jessica

sjöng fel med flit ju :O vad skulle jag gjort utan dig loveuu<3

2010-12-22 @ 23:14:44
URL: http://jessicajakobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback