Amanda Holmström




Jag saknar dig sötnos!


Jaaa jag är hemma från nalovardo.. och denna resa har varit bland de roligaste jag varit med om, och då skojjar jag inte.
Vi har:
♥Skrattat så tårarna sprutat
♥Åkt snowboard
♥Blåst iväg
♥Gjort filmer
♥Skrattat åt min blixt(förutom jag)
♥Kört skoter,Åkt skoter
♥Solat(bränd... JA)
♥Ramlat tusentals gånger med skotern
♥Åkt bob med småttingar(jaa... jag flög av)
♥Spelat kort (finns i sjön har nog aldrig varit så roligt som då)
♥Varit rädda
♥Sett på film med jimmy,jesper å frida
♥Bastat(rekord för mig å amanda, HAHA)
♥Gjort kort hus
♥TAGIT MKE BILDER

Nu har jag missat mke, men jag kan säga att de har varit radar roligt!
Man kan inte ha tråkigt med Amanda,♥

HAHAHAHA radar.. åå, om mina nalo vänner ser så vet ni vad som menas, :]

Film och mer bilder kommer under dagen, LOVAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback