♥ Har du varit kär någon gång?: Japps det har jag, 2 ggr!
När var du hade du ett förhållande sist? 2009 seriöst förhållande.
Hur länge varade de? Hm var från och till.. över 10 månader iaf.. 
♥ Tycker du att det är okej med homosexualitet? Ja de tycker jag, alla har rätt till att älska den dom vill oavsett kön.
♥ Hur gammal var du när du fick din första kyss? 10, 11 år?
♥ Har du någon gång varit otrogen? När jag va mindre ja... fast skulle aldrig vara det med tanke på vad jag varit med om.
♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon yngre? Inga problem!
♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon äldre? Inga problem!
♥ Har du någon gång snott någon annans kille/tjej? Näe de tror jag väl inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback