dålig uppdatering

Haft otroligt dålig uppdatering idag, inte ett enda inlägg.. sorry guys!
Jag har varit åå åkt snowboard med Jessica och emma, roligt som vanligt , :D

Jag känner att jag har otroligt stora humör svängningar just nu, ena sekunden kan jag va hur sur som helst, och andra är jag gladare än någonsin.. ganska irriterande pågrund av att jag inte vill vara sur mot vänner eller familj.. bara någon säger nått till mig kan jag tolka det helt fel och bli hur sur som helst.. Så dom som tyckt att jag varit lite sur emellanåt, FÖRLÅT

Okej.. nu ska jag inte fortsätta att gagga om de dära inte..
När jag fotade vatten dropparna, tex bilden åvan.. så tänkte jag visa vad jag använde mig av,

Lila bakgrund - En slags skål som vi brukar ha när vi äter tacos
Blå plastlåda - Som vattnet faller ner på
Hemma gjort reflexskärm - Snabbgjorde en av folie

Otroligt enkelt och bra, Man behöver ju inte använda exakt de som jag använde mig utav, testa nu
om ni kan få några snygga bilder på vatten!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du e verkligen duktig på att fota ♥

2011-01-23 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback