tidsfördriv

AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss: var gullig
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: för mycket ibland
Jag tycker om: min familj,släkt och vänner mer än allt annat
Jag avskyr när folk: har kläder på sig
Min bästa vän är: Josefin, Jessica, Amanda, Olivia
Min första vän hette: Tove
Kärlek är: både bra och dåligt
När jag borstar tänderna: så skummar tandkrämen i min mun
När jag lagar mat: så kan de hända att de blir bränt
Jag tänder på: gulliga och omtänksamma killar ;)
Det sexigaste yrket är: ganska svårt att komma på, haha
Jag är rädd för: ormar och att bli ensam
Den värsta känslan är: när man har blivit sviken
Den bästa känslan är: när man åker karuseller
Jag är bäst på: att vara mig själv
Jag är sämst på: att spela instrument och sjunga
Om jag va ett djur skulle jag vara: en delfin
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en slev
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: mina vänner
I sommar: hoppas jag på att få fara till stockholm med mina bästa
Jag kan: hjula
Jag kan inte: trycka upp en hel 2l flaska i munnen
När jag vill tänka går jag: och lägger mig under täcket
När jag bakar så bakar jag: oftast till min syster
Min mobiltelefon är: awesome
När jag vaknar på morgonen: ligger jag kvar och snoozar
Innan jag går och lägger mig: så ska jag borsta tänderna och plugga
Just nu tänker jag på att: jag vill bli klar med all läxa
Idag har jag: pluggat och kollat på tv
Ikväll ska jag: plugga
Imorgon kommer jag: fara till skolan....
Jag vill verkligen: ha sommar



Kommentarer
Postat av: josefin

Jag kan inte: trycka upp en hel 2l flaska i munnen



haha hur kom du på de?(A)

2011-03-21 @ 17:59:20
URL: http://josssiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback