Ikväll är det en sån här kväll

Vad ska jag skriva? Egentligen vill jag bara skriva ut exakt all min ilska.. men de kan jag inte.
Jag är irriterad,arg och känner att de finns så jävla många som nedvärderar mig hela tiden.. till någonting som jag inte är, till någonting dåligt. Visst sure alla tycker inte om alla, men håll era äckliga smutsiga kommentarer inom er istället för att spotta ut dom på mig och många andra för att få en att må dåligt. De finns saker jag hör varje dag, VARJE DAG och jag bryr mig inte 9 av dom 10 gångerna. Den där sista gången då blir jag less, föribannat jävla less att höra små kommentarer hela tiden som inte ens är värda att ta åt sig av. USCH vilka fula människor de finns ibland!



Kommentarer
Postat av: ina

Skit i dom, och kämpa på!



2011-05-05 @ 14:18:29
URL: http://javlamiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback