Dag 23 - Förlorade vänner

Leticia "Lette" Bergvall.
En som jag har känt hela min barndom och har varit grannar i princip hela min uppväxt. Vi har gjort allt tillsammans och jag finner inga ord på hur roligt jag har haft med den här tjejen. Jag saknar allt som vi har gjort tillsammans. Jag saknar framför allt dig Leticia.
Varför är vi inte med varandra? En fråga som jag själv ställt mig många gånger. Vi växte ifrån varandra i 8an? Började umgås med andra personer. De fanns inte tiden för oss längre. Vet inte om de beror på dig eller mig? Finns nog saker som vi båda kunde ha gjort bättre.

Tove Lindkvist.
En som jag har känt exakt hela mitt liv och har bott på samma gata hela livet dessutom. En som jag har gått igeom de mesta med. En som kan mig utan och innan oavsett hur länge vi än var i från varandra.
Varför förlorade jag henne? De vet jag inte riktigt egentligen. Vi var med varandra konstant hela tiden, varje dag. Vilket jag tror ledde till att vi tröttnade på varandra, vi började umgås med andra personer vi bråkade om så onödiga saker och vi växte ifrån varandra rejält. 2 helt olika personer som en gång hade varit 1.
Men den här sommaren -2011 så hittade vi tillbaka till varandra igen. Vilket jag är evigt tacksam för, sommaren blev helt jävla grym och den kan inte ha blivit bättre heller. Jag älskar dig tove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback