Dag 01 - Vem är jag?

Ja vem är jag???

Jag heter Sofia Nilsson och blir 17 nu första november. Är alltså född - 94 om ni nu inte förstod de!
Jag är uppvuxen och bor i Hörnefors som är ett litet samhälle utanför umeå. Här bor jag med Mamma, Pappa, Storasyster och Lillebror.

Under hela min grundskole tid så gick jag på hörnefors centralskola och går nu andra året på friskvårds programet på östragymnasiet. Och jag ångrar inte en enda sekund att jag valde att gå friskvård!!
För er som undrar så är friskvård ett samhällsprogram med mer idrott än vanligt. Alltså en väldigt bredlinje..

Jag älskar att skratta, jag älskar att få andra att skratta. Jag har nog den sämsta humorn.. men endå så äger den;) Dem flesta jag känner säger att dem aldrig skrattar åt mina skämt utan att dem skrattar åt mig??? de kanske är sant? vad vet jag;) Ville bara tillägga att jag har världens bästaste vänner...Josefin,Amanda,Olivia,Jessica,Tove♥

Hmm... Kanske borde berätta nått negativt om mig.. Humörsvängningar, de är nått jag har hela tiden.. ena stunden är jag glad och den andra sur som fan. Vet inte varför? Mitt humör åker bergochdalbana allt för ofta. Hoppas ni inte blir rädda för mig nu:]:]:]

På vintern åker jag snowboard... Minns inte ens när jag började åka? när jag gick i 5an kanske?? Utan snowboard hade ju vintern varit katastrof, gash vad roligt de är... häng på i backen nån dag vettja;););)

Vad ska jag säga mer????? Jag har gått i scouterna när jag var mindre.. men vågade aldrig komma tillbaka efter att vi gjorde en snopplagflagga. Vårat lag hette (orresnorre). Jag gick i ridning i levar när jag gick i 6an. Gymnastik höll jag på med från när jag va 3½ år tills jag bröt foten när jag var 14år. Jag har spelat innebandy men var tvungen att sluta för att jag fick för mycket problem med min fotled. Och nurå? Jag blev tvungen att sluta fotboll i sommras pgr av att vårat lag las ner.. Får se hur de blir nästa sommar!

Förövrigt är jag en glad tjej för de mesta och älskar att va med vänner,familjen och träffa nytt folk. Annars är jag väl som dem flesta andra i min ålder. PartyYYn,galna kvällar, massor med skratt och bara leva helt enkelt, YAooao!!

Nu orkar jag inte babbla nå mer om mig.. om ni vill veta nått får ni väl fråga eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback