just be......yourself

Snygg bild på mig och maria....och salladen
Dagen har varit chill, vi hade bokprat på svenskan..... jag ägde...... maria vet nog vad jag syftar på i detta fall, men bra som fan var jag nog allt, jag överlevde:] även maria överlevde!!
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket.. va ute och gick med josse en sväng sen har jag gjort en awesome smoothie till mig och mamma..  nu så ligger jag i sängen och försöker göra livskunskaps saken som vi har redovisning på i morgon, kmr nog inte gå nå vidare alls faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Mariaaa

Hahahahahaha vi är fan kung Sofiaa, helt klart..!



- Några känner jag igen.. och några känner jag inte igen..

hahahahahahahaha!

2011-10-13 @ 08:25:08
URL: http://mariaberglund.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback