Josefin Strömberg - Min bästavän

Jag vill tacka dig Josefin, för att jag har fått lära känna dig för att jag har turen att få vara med världens finaste människa. De finns ingen som kan göra mig så glad, ingen som ser när de är någonting som står på tok lika bra som du gör, att vi för två år sedan trodde att vi kände varandra bra.. de är ingenting gämfört med hur de är nu. Jag kan lita på dig till 100% och jag vet att du alltid finns där. Och jag menar verkligen de jag säger. Ta åt dig. Jag har fått en bästavän, som jag aldrig kunnat drömma om. Jag är så glad, så JÄVLA glad att jag har dig. Skulle kunna skriva hur många rader som helst om hur jävla bra du är. Men jag hoppas du vet de nu.
Minns du första gången vi var med varandra?
Minns du hur vi var med varandra varje dag i över en vecka?
Minns du alla flummiga kvällar?
Minns du alla epa kvällar med fredrik?
Minns du alla gånger jag sovit hos dig?
Minns du dom gånger du har gett mig alla dina råd när jag varit ledsen?
Minns du när vi brottades?
Minns du när vi låg i stugan och garvade till döds?
Minns du alla gånger vi satt i ditt rum på chatroulett?
Minns du när vi köpte citron?
Minns du alla gånger vi börnat med min moppe?
Minns du första gången du skulle köra min moppe?
Minns du när vi var på bodaborg med ledarskolan när vi skulle sova?
Minns du när jag gjorde illa tån?
Minns du när vi badade på megrund mitt i natten?
Minns du när vi körde moppe med handduk?
De finns så mycket mer, Jag älskar dig Bästaste.
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: josssse

älskardig med bästaväään! kmr ihåg allllt och mer ska de bli! orkar inte att jag suger på att skriva och du äger på det min söta braaaaatwurst!<3

2011-12-24 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback